x تبلیغات
عمومی

جدید ترین لپ تاپ های Asus

 

جدید ترین لپ تاپ های Asusدر رنج های قیمتی مختلف و با مشخصات سخت افزاری متفاوت که نیاز های طیف وسیعی از کاربران را پوشش می دهند در سال 2023 به بازار عرضه شده اند. ایسوس یکی از معروف ترین برند ها می باشد که در زمینه های مختلف ساخت ابزار تکنولوژی، مخصوصا ساخت لپ تاپ های قدرتمند فعالیت دارد. این برند انواع گوناگونی از لپ تاپ ها را برای کاربران مختلف تولید می کند.

به عنوان مثال شما می توانید لیست  بهترین لپ تاپ گیمینگ های دنیا را نگاه کنید که بخش عمده ای از آن را مدل های ایسوس تشکیل داده اند. البته مدل های این شرکت مختص به گیمینگ نمی باشد و لپ تاپ های سبک تر و ساده تر را نیز برای کارهای اداری و دانشجویی تولید می کند. در ادامه بهترین و  جدید ترین لپ تاپ های  Asusرا که در یک سال اخیر به بازار عرضه شده اند، معرفی می کنیم.

جدید ترین لپ تاپ های Asus

برند ایسوس هر ساله از تعدادی از لپ تاپ های جدید رونمایی می کند که در اینجا به معرفی جدید ترین مدل های این برند که ارزش خرید بالایی دارند، می پردازیم.

لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل ProArt Studiobook OLED H5600QM-L2200

این لپ تاپ که جدید ترین لپ تاپ ایسوس در سال2023 می باشد از پردازنده Intel Core i9 13980HX بهره گرفته است که یکی از جدید ترین و بهترین پردازنده های حال حاضر می باشد. در کنار این پردازنده مرکزی قدرتمند، از پردازنده گرافیکی Nvidia RTX3000 استفاده شده است که قدرت لپ تاپ را دو چندان می کند و اجرای بازی ها و کار های سنگین را برای لپ تاپ ممکن می سازد. صفحه نمایش این لپ تاپ 16 اینچی از نوع OLED بوده که رزولوشن آن 2000×3200 می باشد. از ویژگی های ممتاز این صفحه نمایش می توان به میزان روشنایی 550 نیت، نرخ پاسخ گویی 0.2 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی 120 هرتز اشاره نمود. حافظه داخلی آن 1ترابایت SSD می باشد که امکان ارتقا نیز دارد. درگاه های یو اس بی Type-A، HDMI، درگاه جک 3میلی متری، درگاه LAN و درگاه Type-C می باشد.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FX507VV i9 13900H 16GB 1TB RTX4060

این کانفیگ لپ تاپ asus از سری لپ تاپ های گیمینگ ایسوس می باشد که در کنار پردازنده مرکزی Core i9 13900H، از کارت گرافیک GeForce RTX 4060 بهره می برد که قدرت بالایی را در اجرای کار های سنگین به آن می دهد. حافظه داخلی آن 1 ترابایت SSD می باشد. همچنین این محصول از رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4  بهره مند می باشد. درگاه های این محصول شامل USB Type-A، درگاه HDMI و جک هدفون و میکروفن می باشند. این دستگاه دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی می باشد که در آن پنلی از نوع IPS به کار گرفته شده است و رزولوشن Full HD را نمایش می دهد. نرخ نوسازی این صفحه نمایش 144 هرتز می باشد. در این دستگاه از باتری لیتیوم یونی 4 سلولی 90 وات ساعتی استفاده شده است.

لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G614JV i713650HX 16GB 512GB SSD

سومین لپ تاپی که از این برند معرفی می کنیم، لپ تاپ ROG Strix G614JV می باشد که یکی از بهترین و جدید ترین لپ تاپ های Asus در سال 2023 می باشد. صفحه نمایش این لپ تاپ 16 اینچی از نوع LED می باشد که پنلی از نوع IPS دارد و رزولوشن 1920×1200 پیکسل را نمایش می دهد. نرخ نوسازی آن 165 هرتز می باشد. این نرخ نوسازی کاملا متناسب با بازی کردن است.

 

معرفی بهترین کانفیگ لپ تاپ در ۲۰۲۳

 

بهترین کانفیگ لپ تاپ، یا به عبارتی انتخاب قدرتمند ترین لپ تاپ را با توجه به بازار امروز نمیتوان به شرکت یا کمپانی خاصی اختصاص داد. چیزی که واضح و خالی از تعجب است، پیشرفت برند های معروف سازنده لپ تاپ و ماندن در رقابت با بهترین ها است. شرکت های سازنده لپ تاپ، با توجه به استفاده و کارایی که کاربران نسبت به استفاده خود از لپ تاپ انتظار دارند، لپ تاپ های متنوع و متناسب با شرایط مختلف را طراحی و روانه بازار کرده اند تا در تمامی عرصه ها حرفی برای گفتن داشته باشند. به طور کلی برای بررسی کانفیگ یک لپ تاپ باید به مواردی همچو پردازنده مرکزی، گرافیک، رم، صحفه نمایش، کیبورد و ترک پد، شارژدهی، حافظه، ابعاد و وزن توجه کرد. بازه قیمتی یکی دیگر از مورد توجه ترین گزینه های استفاده کنندگان لپ تاپ ها هستند که شرکت های سازنده نیز خودشان را در این رقابت نگه میدارند.

یکی از برترین نکات و مورد توجه ترین مساله در انتخاب و خرید لپ تاپ میتواند پردازنده مرکزی باشد. به طور معمول، کانفینگ بهترین مارک لپ تاپ هایی که در بازار وجود دارد از پردازنده مرکزی AMD و یا از کمپانی INTEL استفاده میکنند. در بین پردازنده های AMD رتبه نخست به Ryzen 9 7945HX تعلق میگیرد. این تراشه با داشتن حداکثر فرکانس 2.50 تا 5.45 گیگا هرتز، 16 هسته و 32 رشته ما بین دیگر پردازنده ها یک ابر پردازنده محسوب میشود. اما از کمپانی اینتل میتوان دست بر روی پردازنده Intel Core i9 – 13950HX گذاشت که در ابتدای سال 2023 وارد بازار شد تا ثابت کند مسیر رو به جلوی این شرکت توقف ناپذیر است. محدوده فرکانسی این پردازنده از 1.6 شروع شده تا 5.50 گیگا هرتز ادامه دارد. 24 هسته و 32 رشته باعث شده است که این پردازنده معیار های عملکردی باور نکردنی داشته باشد.

کدام لپ تاپ مناسب کدام کار است؟

با معرفی کردن بهترین پردازنده های مرکزی، گرافیک ، رم مورد نیاز و یا دیگر موارد، مشخص شد که پرچم دار های بازار میتوانند چه خصوصیاتی را داشته باشند. برای مثال لپ تاپ لنوو مدل  LOQ Gaming با داشتن پردازنده Core i7 – 13620H، رم 16، کارت گرافیک GeForce RTX 4060 8GB یکی از لپ تاپ هایی مورد علاقه گیمر ها است. جنس بدنه آلومینیومی، وزن 2.4 کیلوگرمی با سیستم خنک کننده قدرتمند از جمله ویژگی هایی است که در بخش طراحی جلوه زیبایی به این لپ تاپ میبخشد. البته وزن نسبتا بالای این لپ تاپ اجازه نمیدهد که در کنار سبک ترین لپ تاپ گیمینگ های موجود در بازار قرار بگیرد. خالی از لطف نیست که این لپ تاپ با توجه به سخت افزار هایی که در خود جای داده، قیمت مناسبی هم دارد و یک گزینه بسیار مطلوب برای انتخاب میتواند باشد. از این سو اگر به دنبال لپ تاپی برای انجام فعالیت های روزانه خود هستید نباید از لپ تاپ Acer Aspire vero غافل شوید.

بهترین و سبک ترین لپ تاپ گیمینگ

  

سبک ترین لپ تاپ گیمینگ دارای ویژگی های برتری نسبت به سایر لپ تاپ هاست، با انتخاب لپ تاپ های سبک برای خرید حمل و نقل بسیار سهل و ساده تری خواهید داشت. این ویژگی سیستم برای کسانی که روزانه باید لپ تاپ خود را جا به جا کنند اهمیت زیادی دارد. دانشجویانی که بسیاری از امور دانشجویی خود را به وسیله لپ تاپ انجام میدهند و یا کارمندانی که باید لپ تاپ خود را همراه خود ببرند و بازگردانند. اگر از آن دسته کاربرانی هستی که در سفر کار میکنید یا سفرهای تفریحی زیادی می روید و نیاز به حمل لپ تاپ خود دارید سبکی آن همراه با ابعاد سیستم اهمیت زیادی در انتخاب شما دارد. از طرف دیگر استفاده از لپ تاپ های سبک استفاده از سیستم های بسیار شیک است. طراحی این دسته از سیستم ها عموما با ظرافت بسیار بیشتر و بدنه شیک تر همراه است. علاوه بر موارد ذکر شده لپ تاپ های سبک کارایی فنی بهتری نیز دارند.تا پایان این مقاله به تیم ان ایکس وان که یکی از بهترین نمایندگی فروش لپ تاپ لنوو در تهران است همراه باشید.

اندازه مانیتور لپ تاپ های سبک

در طراحی لپ تاپ های سبک عمدتا در انتخاب مانیتور از صفحات کوچک برای پایین آوردن وزن کلی استفاده میشود. برای چنین لپتاپ هایی که کوچک و سبک هستند از اولترا بوک استفاده میشود. اندازه مانیتور این سیستم ها از 11 تا 14 اینچ متغیر است. اندازه 13 اینچ رایج تر و پرکاربردتر که هم یک سیستم سبک و کوچک با هم و نقل آسان است و هم صفحه نمایش آن به حد کفایت نور و کاربری ارائه میدهد. گرچه در سالهای اخیر لپ تاپ های سبکی با صفحه نمایش بزرگ تر و بین 14 تا 15 اینچ نیز معرفی شد اما از آنجا که کاربری که به دنبال سبک بودن سیستم خود است برای حمل ساده تر بهتر است فضای کمتری نیز اشغال کند و در کوله و کیف جاگیر شود با استقبال زیادی روبرو نشدند.

بهترین سی پی یو گیمینگ دارای ویژگی های کلی است، مغز هر رایانه در واقع CPU  دستگاه است. سی پی یو به عنوان مهمترین بخش هر لپ تاپ، تبلت، گوشی موبایل و… مسئولیت دربافت داده های سخت افزاری و نرم افزاری سیستم و پردازش دستورها را دارد. مهمترین قطعه در سیستم همین تراشه است که در زمان خرید لپ تاپ خود باید به مدل آن و شرکت سازنده آن توجه داشته باشید. اهمیت و ارزش این قطعه برای لپ تاپ های گیمینگ دو چندان می شود سرعت پردازشگر مرکزی سیستم شما تاثیر مستقیم بر کیفیت اجرا شدن بازی دارد. سی پی یو به عنوان مرکز محاسبات رایانه باید علاوه بر تطبیق دادن سایر بخش ها و گرافیک بازی به صورت همزمان محاسبات مرتبط با بازی را نیز پردازش کند و بالا بودن کیفیت سی پی یو مساوی است بهتر اجرا شدن بازی ها در لپ تاپ گیمینگ.

 

 

 

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1402)

 

آیا تا به حال به دنبال کانفیگ لپ تاپ asus برای نیازهایتان بوده‌اید؟ آیا دنبال لپ‌تاپی هستید که هم قدرتمند باشد و هم به طراحی زیبا و سبکی اش افتخار کنید؟ اگر پاسختان مثبت است، به مکان درستی آمده‌اید! در سال 2023، بازار لپ‌تاپ‌ها شاهد رقابتی بی‌سابقه بوده است. تکنولوژی همواره در حال پیشرفت است و شرکت‌های تولیدکننده لپ‌تاپ‌ها همچنان برای ارائه بهترین عملکرد‌های بی‌نظیر تلاش می‌کنند.

لپ‌تاپ‌ها به یکی از ابزارهای اساسی و ضروری برای ما تبدیل شده‌اند. در این مسیر، انتخاب بهترین لپ‌تاپ که توانایی‌ها، عملکرد و طراحی مناسبی را در خود دارد، یک چالش مهم و تصمیمی اساسی است. در این مقاله، به بررسی، معرفی و مقایسه بهترین لپ تاپ های بازار با نگاهی دقیق و جامع خواهیم پرداخت. از دستگاه‌های پرقدرت و قیمتی تا لپ‌تاپ‌های با کارایی عالی و قابلیت حمل آسان، این فهرست به شما راهنمایی می‌کند تا انواع و اقسام لپ تاپ های برتر را شناخته و بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ را انتخاب کنید.

لنوو با ساخت سری ایدیاپد گروهی از لپ تاپ های برتر دنیا در گروه ارزان قیمت را تولید کرده که می‌توانند انتخابی مناسب برای امور اداری و دفتری باشند. سری لپ تاپ‌های لنوو آیدیاپد 3 از ارزان‌قیمت‌ترین و کارآمدترین محصولات بازار ایران هستند که کاربران می‌توانند با کمترین هزینه‌ی ممکن به آن‌ها دست یابند. مدل IdeaPad 3 QE لپ تاپی جمع‌وجور است که از یک نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن HD بهره می‌برد و می‌تواند به عنوان محصولی بسیار مطلوب برای دانش آموزان و حتی عضوی از گروه بهترین مارک لپ تاپ برای دانشجو شناخته شود.

این لپ تاپ مقرون به صرفه از پردازنده‌ی Celeron N4020 اینتل با بیشینه فرکانس 2.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی UHD Graphics 600 اینتل با 2 گیگابایت حافظه ویدیویی مشترک بهره‌مند است که از این نظر جزء محصولات پایین‌رده حساب می‌شود، اما با در نظر گرفتن قیمت اقتصادی آن نمی‌توان انتظار بیش از این را داشت؛ پس همانطور که انتظار می‌رود این محصول بیشتر برای استفاده‌های روزمره پیشنهاد می‌شود و توانایی پردازش سنگین را ندارد. اما نکته مهم در مورد لپ تاپ IdeaPad 3 QE آن است که این محصول از پیکربندی حافظه خوبی نسبت به هم‌رده‌های خود بهره‌مند است و با 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع HDD به همراه 256 گیگابایت حافظه SSD می‌تواند در این محدوده قیمتی از برترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران باشد.

مزایا و معایب لپ تاپ های کاستوم شده چیست؟

 

مزایا و معایب لپ تاپ کاستوم شده شامل موارد بسیاری می شود که در اینجا مهم ترین های آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

لپ تاپ کاستوم شده چیست؟ چطور بفهمیم که یک لپ تاپ کاستوم شده است یا نه؟ و یا مزایا و معایب لپ تاپ کاستوم شده چیست؟ این ها سوالاتی هستند که این روزها ذهن خریداران لپ تاپ را به خود مشغول نموده اند. این روزها هنگام خرید لپ تاپ مخصوصا خرید اینترنتی لپ تاپ با اصطلاح های ناشناخته ای در سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مواجه می شوید که به احتمال فراوان مفهوم آن ها را نمی دانید. یکی از این اصطلاح ها لپ تاپ کاستوم شده است. کاستوم واژه ای انگلیسی به معنی “سفارشی” می باشد که بین فروشندگان و کسبه بازار بسیار رایج و پرکاربرد است.

لپ تاپ کاستوم شده چیست؟

قبل از این که مزایا و معایب لپ تاپ کاستوم شده را بررسی کنیم، اول با لپ تاپ کاستوم شده و نحوه تشخیص سبک ترین لپ تاپ های بازار اورجینال آشنا شویم. در بالا اشاره نمودیم که کاستوم یا Custom کلمه ای انگلیسی است که به معنی “سفارشی” می باشد. در بازار کامپیوتر و لپ تاپ، مفهوم اصطلاح کاستوم، کم کردن یا اضافه کردن قطعه ای سخت افزاری به یک دستگاه آکبند و نو می باشد.

لپ تاپ کاستوم  شده یعنی لپ تاپی که برخی از قطعات سخت افزاری آن دست کاری شده یا ارتقا یافته است. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که به غیر از چند قطعه ی معمول، سایر قطعات سخت افزاری لپ تاپ قابلیت ارتقا ندارند. به عنوان مثال شما نمی توانید پردازنده اصلی یا گرافیکی لپ تاپ را دست کاری کیند و فقط قطعاتی چون رم و یا هارد آن را می توانید ارتقا دهید. به همین علت شما باید در خرید لپ تاپ مشخصات اصلی را در اولویت قرار دهید.

امروزه اکثر شرکت های معتبر از جمله ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی و… این توانایی را به کاربران خود داده اند تا در سایت اصلی، لپ تاپ مورد علاقه ی خود را آنگونه که نیاز دارند سفارش دهند. یعنی در واقع لپ تاپ خود را شخصی سازی کنند. این کاربران می توانند که شاسی، cpu، کارت گرافیک، رم، هارد و… لپ تاپ را از مدل های مختلف انتخاب کنند. البته این کار در ایران ممکن نیست و به همین دلیل وارد کنندگان چند مدل از یک لپ تاپ با سخت افزارهای مختلف وارد می کنند و با در نظر گرفتن نیازهای مختلف خریداران داخلی، دست به شخصی سازی این لپ تاپ ها می زنند. به این کار در بازار لپ تاپ و کامپیوتر “کاستوم کانفیگ” ( Custom configuration) یا “تنظیمات شخصی سازی” می گویند.

بیشتر بدانیدبهترین لپ تاپ کاربردی برای انواع بیزینس

آیا لپ تاپ های کاستوم شده دست دوم هستند؟

این سوالی است که ممکن است در ذهن همه  شما به وجود آمده باشد که آیا لپ تاپ کاستوم شده دست دوم است یا آکبند؟ برای پاسخ به این پرسش باید به شما بگوییم که این لپ تاپ ها نو می باشند. در واقع در این موارد شرکت های وارد کننده لپ تاپ با شرکت های سازنده و اصلی ارتباط برقرار می کنند و در رابطه با ارتقای دستگاه های مختلف از آن ها سوال خواهند کرد. پس از آن شرکت های اصلی سازنده با صدور مجوز ارتقا به شرکت های وارد کننده اعلام می کنند که مدل لپ تاپ مورد نظر از جهت سازگاری با سخت افزارهای مختلف مورد اطمینان است یا خیر. اگر جواب شرکت اصلی مثبت بود آنگاه بر روی دستگاه تغییراتی اعمال می شود. یک ارتقای ساده در حد یک حافظه رم لپ تاپ قدیمی می تواند سرعت آن لپ تاپ را تا حدودی بالا ببرد.

انتخاب بهترین قیمت دوره پازلینگ‌ از چه اهمیتی برخوردار است؟

 

قیمت بسته های زبان پازلینگ شاید یکی از دغدغه های افرادی باشد که به این روش اعتماد میکنند. کیفیت دوره مجازی یا حضوری برای فراگیران زبان انگلیسی نسبت به یادگیری که به آنها میدهد به شدت حائز اهمیت است. بالاترین قیمت در ارایه شیوه نوین آموزش و یادگیری زبان انگلیسی الزاما بهترین انتخاب برای یادگیری نیست. در کنار قیمت انتخاب روش یادگیری زبان انگلیسی، انتخاب مدرس مناسب که توانایی القایی خوبی در یادگیری داشته باشد بسیار مورد توجه است. انتخاب استادی که فقط به جهت بالا بودن قیمت یا پایین بودن انتخاب میشود صرفا نمیتواند ملاک مناسبی برای نتیجه گرفتن و یادگیری مناسبی باشدقیمت دوره پازلینگ دکتر منوچهر زاده علاوه بر اینکه در رنج قیمتی مناسبی است، یک انتخاب مناسب نیز هست چرا که ابداع کننده این شیوه تدریس برای اولین بار ایشان هستند و بلاغت و شیوایی دکتر منوچهر زاده در تدریس و آموزش بر کسی پوشیده نیست.

نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی جهان مدرن شناخته شده است افراد زیادی در سراسر جهان به دلایلی سعی در یادگیری زبان انگلیسی دارند یکی از دلایل اصلی یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی این است که از این زبان به عنوان زبان بین المللی کسب و کار و صنایع هنری و علمی میتوان استفاده کردنرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم و آقا در سال  ۱۴۰۱ در حالت آنلاین و اینترنتی به نسبت حضوری و تدریس در منزل حدود ۲۰ درصد ارزان تر استهزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس خانم در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس در تهران حق التدریس هر جلسه یک ساعت و نیم چه جوری ۱۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان می باشد که این جلسات به صورت آنلاین ۲۰ درصد تخفیف دارد.

انتخاب بهترین قیمت دوره پازلینگ‌ از چه اهمیتی برخوردار است؟

 

قیمت بسته های زبان پازلینگ شاید یکی از دغدغه های افرادی باشد که به این روش اعتماد میکنند. کیفیت دوره مجازی یا حضوری برای فراگیران زبان انگلیسی نسبت به یادگیری که به آنها میدهد به شدت حائز اهمیت است. بالاترین قیمت در ارایه شیوه نوین آموزش و یادگیری زبان انگلیسی الزاما بهترین انتخاب برای یادگیری نیست. در کنار قیمت انتخاب روش یادگیری زبان انگلیسی، انتخاب مدرس مناسب که توانایی القایی خوبی در یادگیری داشته باشد بسیار مورد توجه است. انتخاب استادی که فقط به جهت بالا بودن قیمت یا پایین بودن انتخاب میشود صرفا نمیتواند ملاک مناسبی برای نتیجه گرفتن و یادگیری مناسبی باشدقیمت دوره پازلینگ دکتر منوچهر زاده علاوه بر اینکه در رنج قیمتی مناسبی است، یک انتخاب مناسب نیز هست چرا که ابداع کننده این شیوه تدریس برای اولین بار ایشان هستند و بلاغت و شیوایی دکتر منوچهر زاده در تدریس و آموزش بر کسی پوشیده نیست.

نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی جهان مدرن شناخته شده است افراد زیادی در سراسر جهان به دلایلی سعی در یادگیری زبان انگلیسی دارند یکی از دلایل اصلی یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی این است که از این زبان به عنوان زبان بین المللی کسب و کار و صنایع هنری و علمی میتوان استفاده کردنرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم و آقا در سال  ۱۴۰۱ در حالت آنلاین و اینترنتی به نسبت حضوری و تدریس در منزل حدود ۲۰ درصد ارزان تر استهزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس خانم در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس در تهران حق التدریس هر جلسه یک ساعت و نیم چه جوری ۱۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان می باشد که این جلسات به صورت آنلاین ۲۰ درصد تخفیف دارد.

لپ تاپ لمسی گیمینگ چه ویژگی ای دارد؟

 

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ویژگی‌های خاصی دارند که آنها را برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای مناسب می‌سازد. و خرید لپتاپ گیمینگ اقتصادی نیازمند این است ک از قبل بررسی و تحقیقات لازم را انجام دهیم، مهم‌ترین ویژگی‌های یک لپ‌تاپ گیمینگ عبارتند از:

 

1. قدرت پردازشگر: لپ‌تاپ گیمینگ باید دارای پردازنده‌ای قوی باشد که قابلیت اجرای سریع و پیشرفته بازی‌ها را داشته باشد. پردازنده‌های مدل‌های Core i7 و Core i9 از این نظر معمولاً مناسب هستند.

 

2. کارت گرافیک: یک کارت گرافیک قدرتمند و مناسب برای بازی‌های رایانه‌ای یکی از ویژگی‌های اساسی لپ‌تاپ گیمینگ است. کارت‌های گرافیک مدل‌های NVIDIA GeForce و AMD Radeon اغلب برای این منظور استفاده می‌شوند.

 

3. حافظه RAM: حافظه RAM بیشتر میزان عملکرد و قابلیت اجرای همزمان بیشترین بازی‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. حداقل 8 گیگابایت RAM برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ توصیه می‌شود، اما برخی مدل‌ها دارای 16 گیگابایت یا بیشتر هستند.

 

4. حافظه ذخیره‌سازی: برای ذخیره بازی‌ها و داده‌ها، یک لپ‌تاپ گیمینگ باید دارای حافظه ذخیره‌سازی با ظرفیت کافی باشد. هارد دیسک سخت (HDD) یا درایو جامد (SSD) به عنوان حافظه‌های ذخیره‌سازی استفاده می‌شوند. SSD با سرعت بالا و زمان بارگذاری کوتاهتر معمولاً ترجیح داده می‌شوند.

 

5. صفحه نمایش: لپ‌تاپ گیمینگ باید دارای صفحه نمایش با کیفیت بالا، سایز مناسب و نرخ تازه‌سازی بالا باشد تا تجربه گیمینگ بهتری ارائه دهد. صفحه‌های نمایش IPS و تکنولوژی روشنایی LED معمولاً در لپ‌تاپ‌های گیمینگ استفاده می‌شوند.

 

6. سیستم خنک‌کننده: بازی‌های رایانه‌ای باعث تولید حرارت زیادی می‌شوند، بنابراین لپ‌تاپ گیمینگ باید دارای سیستم خنک‌کننده مناسب باشد تا از افزایش دما جلوگیری کند. سیستم‌های خنک‌کننده مؤثر و فن‌های توربو برای خنک نگه‌داشتن لپ‌تاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

7. صدا و ورودی/خروجی: یک صدا و کیفیت صوت مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است تا تجربه گیمینگ صحیح ارائه شود. همچنین، وجود پورت‌های اتصال متنوع مانند USB، HDMI و Ethernet جهت اتصال به لوازم جانبی و شبکه نیز امکان‌پذیر است.

 

این ویژگی‌ها برخی از مهم‌ترین عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند هنگامی که قصد خرید یک لپ‌تاپ گیمینگ را دارید ولی در کل لپ تاپ ایسوس TUF Gaming FX506HC- از جمله بهرین و سبک ترین لپ تاپ گیمینگ به شمار میرود.

یادگیری زبان انگلیسی در خواب چیست؟

 

انسان همیشه به دنبال راهی می گردد که کارهای سخت و دشوار را برای خود ساده کند. راحت طلبی انسان ها باعث می‌شود که همیشه تحت تاثیر تبلیغات بزرگنمایی شده و دروغین قرار گیردآموزش زبان انگلیسی در خواب نیز یکی از همین موارد پررنگ این روزها است. یادگیری زبان انگلیسی در خواب می‌تواند دریچه‌ای به دنیای جدید در ذهن‌تان باز کند. ارتباط با افراد دیگر موجب می‌شود تا دنیای‌تان گسترده‌تر شود. به دلیل همین جذابیت، افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان هستند؛ اما قطعا این پروسه یادگیری به تمرین، تلاش و تداوم نیاز دارد. به همین دلیل، روش های جدیدی ایجاد شده است که بیشتر آن‌ها واقعیت ندارد! آموزش زبان انگلیسی در خواب، شاید یکی از همین موارد باشد.

سبک آموزش پازلینگ اینگونه طراحی شده است که شما در جلسه هشتم یه قطعه از پازل به زبان آموزان نشان داده می شود و با همین یک قطعه از پازل زبان آموز می تواند مبحث حال استمراری را به طور کامل یاد بگیرد و بعد از اتمام جلسه هشتم زبان آموز به راحتی می تواند تمام جملات حال استمراری دنیا را بسازد. در این قطعه از پازل هر جمله ای که در زبان مادری از کلمات ” دارم و داری ” استفاده می شود را در یک جمله استمراری که باید با افعال am، is وare به همراه یک فعل ing دار در زبان انگلیسی بسازید

هزینه کلاس خصوصی زبان 1402 بسیاز بالا رفت اما می توان از روش جایگزین استفاده برد که اکثره دوره زبان آنلاین است. پکیج آموزش زبان انگلیسی روش پازلینگ زبان انگلیسی، توسط دکتر مهدی منوچهرزاده، استادی حرفه‌ای و با تجربه در حوزه آموزش زبان انگلیسی تهیه شده است و موضوعات هر یک از کلاس‌های ویدیویی با تدریس توسط خود دکتر منوچهرزاده ارائه می‌شود. همچنین در روش پازلینگ آموزش شما در مدت زمان ۲۰ روز به راحتی می توانید به زبان انگلیسی مثل زبان مادری صحبت کنید. روش تدریس دوره های پازلینگ با سبکی جدید و جذاب طراحی شده است که با مطالعه درمورد دوره های آن کاملا شگفت زده خواهید شد.‌ هریک از این دوره های آموزشی پازلینگ زبان همراه با تمرین‌ های جذاب و سرگرم کننده به پیشرفت هرچه سریعتر سطح زبان انگلیسی شما کمک می‌کند.

مزایا و معایب لپ تاپ کاستوم شده چیست؟

 

مزایا و معایب لپ تاپ کاستوم شده شامل موارد بسیاری می شود که در اینجا مهم ترین های آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

لپ تاپ کاستوم شده چیست؟ چطور بفهمیم که یک لپ تاپ کاستوم شده است یا نه؟ و یا مزایا و معایب لپ تاپ کاستوم شده چیست؟ این ها سوالاتی هستند که این روزها ذهن خریداران لپ تاپ را به خود مشغول نموده اند. این روزها هنگام خرید لپ تاپ مخصوصا خرید اینترنتی لپ تاپ با اصطلاح های ناشناخته ای در سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مواجه می شوید که به احتمال فراوان مفهوم آن ها را نمی دانید. یکی از این اصطلاح ها لپ تاپ کاستوم شده است. کاستوم واژه ای انگلیسی به معنی “سفارشی” می باشد که بین فروشندگان و کسبه بازار بسیار رایج و پرکاربرد است.

لپ تاپ کاستوم شده چیست؟

قبل از این که مزایا و معایب لپ تاپ کاستوم شده را بررسی کنیم، اول با لپ تاپ کاستوم شده و نحوه تشخیص لپ تاپ کاستوم شده از اورجینال آشنا شویم. در بالا اشاره نمودیم که کاستوم یا Custom کلمه ای انگلیسی است که به معنی “سفارشی” می باشد. در بازار کامپیوتر و لپ تاپ، مفهوم اصطلاح کاستوم، کم کردن یا اضافه کردن قطعه ای سخت افزاری به یک دستگاه آکبند و نو می باشد.

لپ تاپ کاستوم  شده یعنی لپ تاپی که برخی از قطعات سخت افزاری آن دست کاری شده یا ارتقا یافته است. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که به غیر از چند قطعه ی معمول، سایر قطعات سخت افزاری لپ تاپ قابلیت ارتقا ندارند. به عنوان مثال شما نمی توانید پردازنده اصلی یا گرافیکی لپ تاپ را دست کاری کیند و فقط قطعاتی چون رم و یا هارد آن را می توانید ارتقا دهید. به همین علت شما باید در خرید لپ تاپ مشخصات اصلی را در اولویت قرار دهید.

امروزه اکثر شرکت های معتبر از جمله ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی و… این توانایی را به کاربران خود داده اند تا در سایت اصلی، لپ تاپ مورد علاقه ی خود را آنگونه که نیاز دارند سفارش دهند. یعنی در واقع لپ تاپ خود را شخصی سازی کنند. این کاربران می توانند که شاسی، cpu، کارت گرافیک، رم، هارد و… لپ تاپ را از مدل های مختلف انتخاب کنند. البته این کار در ایران ممکن نیست و به همین دلیل وارد کنندگان چند مدل از یک لپ تاپ با سخت افزارهای مختلف وارد می کنند و با در نظر گرفتن نیازهای مختلف خریداران داخلی، دست به شخصی سازی این لپ تاپ ها می زنند. به این کار در بازار لپ تاپ و کامپیوتر “کاستوم کانفیگ” ( Custom configuration) یا “تنظیمات شخصی سازی” می گویند.

بیشتر بدانیدبهترین لپ تاپ کاربردی برای انواع بیزینس

آیا لپ تاپ های کاستوم شده دست دوم هستند؟

این سوالی است که ممکن است در ذهن همه  شما به وجود آمده باشد که آیا لپ تاپ کاستوم شده دست دوم است یا آکبند؟ برای پاسخ به این پرسش باید به شما بگوییم که این لپ تاپ ها نو می باشند. در واقع در این موارد شرکت های وارد کننده لپ تاپ با شرکت های سازنده و اصلی ارتباط برقرار می کنند و در رابطه با ارتقای دستگاه های مختلف از آن ها سوال خواهند کرد. پس از آن شرکت های اصلی سازنده با صدور مجوز ارتقا به شرکت های وارد کننده اعلام می کنند که مدل لپ تاپ مورد نظر از جهت سازگاری با سخت افزارهای مختلف مورد اطمینان است یا خیر. اگر جواب شرکت اصلی مثبت بود آنگاه بر روی دستگاه تغییراتی اعمال می شود. یک ارتقای ساده در حد یک حافظه رم لپ تاپ قدیمی می تواند سرعت آن لپ تاپ را تا حدودی بالا ببرد.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد